idag

Idag var en jättebra dag!
Lämnade huset och Skurup för första gången sedan valborg, har varit sjuk och inte orkat helt enkelt.
Men idag, då jävlar.
Jag och Emilia åkte till Malmö, hade med oss filt, vin, digestivekex och ost.
Satte oss vid möllan (bakom möllan vid en häck) där det var perfekt väder och solen värmde helt lagom.
Robin kom förbi och hängde med oss, han fick ta min del av vinet eftersom jag inte var sugen.
Men det var så trevligt, musik, sol och en anka som inte ville lämna oss.
När vi kände att vi var färdiga i solen så gick vi in till stan.
Kollade på Gina Tricot och där köpte jag en jättefin blus för 75 kr som ni får bild på snart.
Sedan satte vi oss på barista och dit kom Gabbie och träffade oss.
Vi satt där ett tag och snackade om allt och inget.
Efter det käkade vi på bk och sedan tog jag, Gabbie och Emilia tåget och Robin stack hem.
Nu sitter jag här och känner mig helt okej frisk, trött som fan och kall.
Men annars hur bra som helst.

Ska kolla nån film eller serie nu sedan sova.
Hejdå och godnatt!

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Ja fan jag blev också jättekall :o MEN det va skitfint att ses idag! :D <3

2012-05-08 @ 22:41:20
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback