i väntan på bättre timmar

 
Dammade av webkameran och tog lite sunkiga i väntan på något roligare bilder.
Inflyttningsfest ikväll, bara det att nästa alla är och kollar teater just nu nere i Nässjö och jag var inte sugen på att lägga pengar på något som jag inte brukar vara så himla glad i.
Så nu röjer jag på rummet med The Used till hjälp och...ja, jag känner mig klar.
Vad gör jag nu?
Kolla en film? Göra en macka? Festa ensam i korridoren? Sminka mig mycket mycket mer? 
 
Och just det ja, jag köpte byxor idag som jag ska ha på bröllopet nästa helg, ville ha dem idag, men vilken tur att jag har strumpbyxor som ser likadana ut! 
Någon med rödvin kan bli en fara för nya kläder.
Så ja, det blev såhär.

Skål och tack!
Vi hörs väl nån dag, ska försööööka bli bättre på det här.
Det finns ju bara så mycket annat att göra än att blogga, förutom just exakt nu.

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback