(nästan) alla känslor på en gång

Jag flyttar snart, känns helt galet och helt galet bra!
En bit ovanför Göteborg, i Nässjö.
Dang!
Är nervös, glad, taggad och sjukt förväntansfull.
Det jobbigaste blir faktiskt att lämna katten hemma, för om jag saknar någon så kan jag ju ringa.
Men inte till katten..
På 14 år har jag inte varit borta mer än 3 veckor från honom.
Men det fixar jag nog, haha.

Ska bo i ett (förhoppningsvis) mysigt internatrum som jag ska göra så mysigt som jag bara kan, ska ha vattenkokare, muggar och te på rummet och en massa rökelser och annat mysigt.
Längtar så sjuuukt mycket.

Är trött på Skåne också, har bott där hela mitt liv och nu ska det bli skönt med något nytt.
Mindre, men nytt.
Kommer sakna mina vänner och min familj men det är liksom inga problem egentligen, ett telefonsamtal så är man back on track igen.
Plugga foto i ett år, ska bli så himla najs.

Ta hand om allting själv, det längtar jag också efter.
Dela dusch, toa och kök med andra folk får gå, tror inte det blir några problem alls.

Nu ska jag snart sova.
Ha det så bra och sov gott.
Puss.

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback