COOL STORY BRO..

Okej.
Färgningen blev ju inte helt perfekt.
Eftersom...jag tappade lite hår.
När jag hade sköljt ur färgen så var det lite blonda slingor i håret.
Jag trodde att det var färg som satt kvar så jag tänkte ta bort det och då lossnade håret.
Det var bara där det var som mest slitet.
Jävla blekning.
Eller ah, inte vid hårbottnen, men hårstråna delades på mitten!
Helt hemskt!
Fy fan va rädd jag blev (är).
Så nu är mitt hår brutalt slitet och ömtåligt!
Jag kommer aldrig bleka mitt hår igen.
·
Som tur är så blev jag nöjd med färgen.
Annars hade jag nog legat och gråtit som en hög nånstans i huset.
Men ah, massa hår-inpackningar och värmeskyddande!
Ska göra nästan allt för att rädda mitt hår.
Men vägrar sluta platta det...
·
Jag köpte en ny tröja idag!
Denna:
Älskar den ♥
·
Nu ska jag och mitt slitna hår gå och göra mackor och te!
Hejdå och godnatt!

Kommentera tack!
Postat av: frida

och t-shirten var riktigt fin. gina tricot, va?

2010-11-28 @ 20:44:27
URL: http://svajigt.blogspot.com
Postat av: Anonym

härligt! de flesta brukar ju gå från ljust till mörkt på vintern men du gör tvärtom. :)

2010-11-28 @ 22:11:15
URL: http://svajigt.blogpsot.com
Postat av: frida

härligt! de flesta brukar ju gå från ljust till mörkt på vintern men du gör tvärtom. :)

2010-11-28 @ 22:11:32
URL: http://svajigt.blogpsot.com
Postat av: Anonym

härligt! de flesta brukar ju gå från ljust till mörkt på vintern men du gör tvärtom. :)

2010-11-28 @ 22:12:51

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback