BFAHBDHAJ

Japp, jag har tråkigt och väntar på att mitt batteri till kameran ska bli laddat.
Så ni får roa er med detta!
OJ OJ OJ VA INTRESSANT!!!!
Ha det så skoj när du läser detta.
·
Är du oskuld? -  Nej
Någon gång haft sex med samma kön? Nej
När hade du sex senast? Inatt
Vem hade du sex med senast? Humlan
Haft sex på offentlig toalett? - Nej, men på en toalett.
Haft sex i duschen? - Nej
Kollat porrfilm? - Ja
Haft sex i snön? - Nej
Haft trekant? - Nej
När blev du av med din oskuld? - 16
Haft gruppsex? - Nej
Haft sex på öppen plats? - Ja
Drömt sexdrömmar? - Ja
Blivit påkommen när du haft sex? - Ja
Haft sex i en bil? - Nej
Sugit av någon? - Ja
Slickat någon? - Nej
Hur många har du haft sex med? 1
Haft sex i någon annans säng? -  Ja
Ångrat att du haft sex med någon? - Nej
Haft sex på stranden? - Nej
Vem tog din oskuld? - Humlan
Har du tagit nåns oskuld?- Bara "nyktert-sex-oskuld"
Har/haft kk? - Ja
Haft sex med någon annans flick / pojkvän? - Nej
Tänkt på någon annan när du haft sex? - Nej
Haft sex i någons förälders säng? - Ja
Haft sex i sjö/hav/pool? - Nej
Haft sex med någon kompis bror / syster? - Ja
somnat under sex? - Nej
Haft sex när det är andra i rummet? - Ja
Varit med någon som är äldre än dig? - Ja
Varit med någon som är yngre än dig själv? - Nej

Kommentera tack!
Postat av: Humlan

haha.. xD



jag fatta inte ditt svar på den frågan --> Har du tagit nåns oskuld?- Bara "nyktert-sex-oskuld"

2011-01-17 @ 00:48:54
Postat av: Humlan

haha.. xD



jag fatta inte ditt svar på den frågan --> Har du tagit nåns oskuld?- Bara "nyktert-sex-oskuld"



btw så har du visst det haft sex med någons kompis bror, min syrra är vä din kompis? ;)

2011-01-17 @ 00:50:35

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback