//ger upp.

Jag ger snart upp när det gäller Matte B.
Tror inte jag kommer klara det.
Så får antagligen gå ut med ett ig, fast jag gör om kursen.

Vi fick en läxa/hemprov, som ska va klart den 8 april.
Men varken jag eller min pappa fattar ett skit.
Har klarat 2/13 uppgifter.
Helt sinnessjukt så svårt det är!

h a t a r   m a t t e

Kommentera tack!
Postat av: Carro

Malin, du kommer klara matte B! Bara du intalar dig själv att du kommer fixa det så gör du det:)

2011-03-29 @ 21:05:52
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Ylva

Säg till om du vill ha hjälp. Läser matte c :)

2011-03-30 @ 10:26:58
Postat av: Ylva

Säg till om du vill ha hjälp. Läser matte c :)

2011-03-30 @ 10:27:51

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback