en outfit

 
Det var ju himla längesedan jag tog outfitbilder, eller vad det nu blev denna gången...
Jag ska börja göra det igen, för det är så kul att kolla tillbaka på, igår satt jag och kollade igenom nästan hela min blogg och det är så kul att se hur man ändras från år till år (månad till månad). 
Så jag ska nog damma av kameran och försöka vara så aktiv som jag var förr, under sommaren i alla fall, får se hur det blir när jag börjar skolan igen..
Att orka ta med sig kameran ut och fotografera annat är också en sak som jag inte gör ofta.
Skärpning Malin, du pluggar ju ändå foto!
 
Ha det så bra idag, snart ska jag cykla iväg och se om jag får min läkemedelsdelegering. 
Yeah.
 

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback