s e l f - p o r t r a i t s

 
Jag har börjat ta självporträtt varje dag.
Började igår så har inte kommit så långt, men två är mer än noll.
Bilden här i inlägget är från idag men den ska inte användas, gör lite mer kreativa porträtt än så.
En sak till är att jag inte tagit dem andra porträtten själv, men så länge det är min idé så är det ju chill.
Jag kommer ju ta dem flesta själv.
Nu ska vi se hur länge jag orkar hålla på med det här.

Kommentera tack!
Postat av: Emilias art & jewelry

Kul idé! :) Jag testade samma grej fast teckna ett självporträtt om dagen.

Svar: Ja det är ju jätteroligt! Har du självporträtten publicerade någonstans? :)
Malin Backlund

2014-02-13 @ 22:11:07
URL: http://www.emilianorstrom.blogg.se

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback