IDAG OCH IGÅR

Igår så var jag och handlade julklappar, först med Emilia och sedan med Humlan!
Det va trevligt det och nu har jag fixat alla julklappar.
Känns bra att vara klar i tid!
·
Humlan åkte med mig hem till Skurup och sov där.
Det va mycket trevligt!
Vi badade, lagade mat, såg south park och lekte med Janson!
·
Idag så åt vi frukost och sen var det typ dags för honom att ta tåget hem.
Men det va en trevlig dag och morgon.
Nu sitter jag och väntar på att Frida ska komma hit.
Hon kommer vid 7 tiden och sen sover hon över (Y)
·
Så najs att vara ensam hemma ♥
·
Här kommer lite bilder!
(klicka på bilderna så blir dem större)
Det fick bli myskläder idag!
·
En underbar eyeliner som jag köpte på H&M igår ♥
·
Vet inte om det syns, men har eyelinern på mig.
·
Thaisoppa med broccoli och paprika i som jag lagade nyss!
Megagod!
Image and video hosting by TinyPic
DENNA LAMPAN KÖPTE JAG IGÅR! JAG ÄLSKAR DEN ♥
Och den ändrar färg! Åh så fin den är!
Hejdå!

Kommentera tack!
Postat av: Anna

ÅH, vilken fin lampa du har!! :DDDDD

2010-12-05 @ 00:32:58
URL: http://annablohm.blogg.se/
Postat av: Emilia

Så fin den lampan är!!! :D hittade den på designtorget igår och där kostade den typ 98 spänn, likadan xD så fina bilder, och eyelinern va jättebra :D

2010-12-05 @ 12:41:46
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback