KANEL

Godkväll på er!
Nu ligger jag i min säng och ska snart sova.
Men först vill jag berätta lite om idag!
·
Jag vaknade i morse vid 11 tiden.
Jag åt frukost, fixade mig och sedan tog jag tåget till Malmö.
Humlan hoppade på tåget också, men han skulle egentligen bara in till stan för att käka.
Själv så skulle jag träffa Marielle, Oskar och Eddie.
Jag träffade dem på central stationen i Malmö för där var en EC-träff (Emocore träff).
Vi ville titta på alla små emos.
Oh, dom är så färgglada och konstiga.
·
Yeye, det var inte så skoj där så vi drog till folkets park där vi drack kir och äppel-kanel-vin (megagott).
Sedan så åt vi på ett gatukök och sen luffade vi runt i Malmö.
Vi gick till en skridsko bana som finns i Malmö där vi åkte runt som galningar.
Riktigt härligt!
Is, snö, onykterhet, vänner, fin belysning på isen och julmusik! ♥
·
Sedan så skiljdes vi åt, dom andra drog hem till Marielle, men jag stack till en fest hos Elvira.
Det var också trevligt men var inte på festhumör (tyvärr).
Men det var trevligt ändå!
Efter det så drog jag till Mc Donalds för jag behövde äta, sen tog jag tåget hem 23.19.
·
Nu ska jag gå och lägga mig.
Men först lite bilder som du måste klicka på!
Pusshej och godnatt! ♥
·

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback