KASS

Jag känner mig lite dålig.
Inte ett enda inlägg på hela dagen!
Så jag tyckte det var dags för ett nu.
·
Idag har jag:

* Varit i skolan och knappt fått nått vettigt gjort
* Varit med Emelie och träffat hennes 4 katter, 5 kattungar och en liten liten hund!
* Sett på "Law Abiding Citizen"
·
Japp, det var nästan allt!
·
I morgon så är det julavslutning i skolan.
Sen blir det jullov.
Ska faktiskt bli skönt!
Har varit så galet trött på sistone.
Sen efter avslutningen så ska jag hem, packa ihop saker, duscha och sen drar jag till Humlan!
Ska sova över där, mysigt!
·
Jaa, sen vet jag inte så mycket mer, jo.
På torsdag är det dags att pynta granen och sådant.
Och sen...på fredag!
DÅ då är det julafton.
Har längtat efter det, typ mysigaste dagen på året! ♥
·
Här kommer lite weheartit bilder! PUSS!
·
Och favoriten ♥ xD
|
|
V

Kommentera tack!
Postat av: tigeryouth †

den är perfekt!

spets, småkort & tyll!

2010-12-21 @ 00:27:50
URL: http://tigeryouth.com

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback