krossa allt

Åh jag hatar mitt humör! Varför måste det alltid fucka.
Något blir alltid fel.
Men jag är van, har bara svårt att sluta ta saker så hårt.
Jag måste sluta tänka. Allt hade nog blivit bättre då.
Varför lägger jag alltid upp en bild i huvudet hur saker ska bli?
Sen när det ändras så dör jag lite inombords.
Fyfan.
Speciellt på kvällar, då blir jag som mest känslig.
Vad som än går pytte lite fel kan jag börja gråta av.
Jag orkar inte med det. Suck.
Jag längtar tills på fredag, trots att det inte riktigt blir som jag hade tänkt (tror jag).
Men jag måste släppa tanken och vänja mig vid den nya tanken.
Måste lägga upp en ny plan.
·
Jag behöver trygghet.
Det kom jag och pappa på idag.
Jag vill ALLTID veta vad som ska hända, vad jag ska få, vad vi ska äta.. osv
För jag vill inte bli besviken.
Jag behöver veta saker.
Jag behöver veta allt.
Jag hatar egentligen överraskningar.
Eller det beror på..
Om det är en present från en kompis e det trevligt, men inte om det är en present från föräldrarna..
Vet inte varför, men så känner jag.
Förlåt för mitt deppiga inlägg.
Om nån nu orkar läsa det...
Nu ska jag snart sova och planera om fredag i huvudet.
Godnatt ♥
·
Bild och redigering av mig.

Kommentera tack!
Postat av: Anna

Malin, du är inte ensam om att känna så. <3

2010-12-01 @ 23:10:43
URL: http://annablohm.blogg.se/
Postat av: Anna

SVAR: Så känner jag allt för ofta. Typ alltid när jag ska göra något utöver det vanliga. Jag tänker helt enkelt FÖR mycket. D:

2010-12-01 @ 23:25:52
URL: http://annablohm.blogg.se/
Postat av: Anna

Glömde säga tack <333

2010-12-01 @ 23:43:23
URL: http://annablohm.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åååh Malin, det kan nog stämma det där med trygghet! Ska vara snäll och hjälpa dig om det är något du behöver veta som du inte vet än typ. <3 OKI? Du är så fin du och min bästa vän, hatar att se dig lessen! Så jag ska försöka göra dig glad! <3

2010-12-02 @ 06:21:01
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback