OK OK

Ah men okej!
Jag ska nog börja använda lösögonfransar varje dag.
Eller nästan.
Nån gång i veckan kanske räcker.
Det tar ju tid, så det blir inget för stressiga mornar.
·
Men men, idag var Humlan hemma hos mig.
Det var jättetrevligt som vanligt!
·
Jag är SÅ taggad inför nyår!
Ska på en fest med underbara människor och inviga det nya året!
HÄRLIGT!
·
Nu ska jag packa ihop min väska tills i morgon.
Då är det skola och jag hoppas jag hinner ta en bild till mitt projektarbete!
Godnatt och sov gott! :*
·
HITTADE PRECIS DENNA FINA FRÅN EMILIA! TACK MIN BÄSTA VÄN ♥
·
·

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

VARSÅGOD SNÜGG :* Gjorde den snabbt som tusan medans du duschade :-D

2010-12-16 @ 07:49:37
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback