PURPLE GLITTER

Hejsan!
Förlåt att jag skriver här så sällan..ni som läser denna blogg!
Men jag har verkligen haft fullt upp!
Varit i Malmö 3 dagar i rad.
Kommer vara social här i morgon och sen är det nyår och sen en dag hos Humlan.
Så nästa vecka blir det nog bättre.
·
Men men, idag var jag i Malmö och bytte min bh som jag köpte i förrgår.
Jag fick också mina pengar tillbaka för ringen jag köpte eftersom en tagg trillade av på den.
Och sen köpte jag ett fint nagellack från H&M.
Mörklila med lite lite liiite glitter i.
·
·
Bilden lyckades jag hitta på Google eftersom jag inte orkade fota en själv..
Men ja, det lila där är det.
Jag träffade Alicia en liten stund idag.
Det var trevligt.
·
Sen kom jag hem efter en lång låååång resa hem tack vare skånetrafiken!! (Y)
Först så kom det inte en buss på 15-20 min, så jag missade tåget som gick 18.10 sen väntade jag på nästa tåg som gick 19.10. Det kom och gick i rätt tid. Men resan som skulle tagit 30 min tog mellan 50 och 60 minuter.
GÖTT.
·
Men jaja, åt nytt en god saffransbulle som mamma bakat.
Nu ska jag se på "Easy A".
Godnatt ♥

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback