bra/dag/idag

Åh vilken bra dag det varit idag!
Jag har haft praktik med bästa Emilia och inte gjort så jättemycket där.
Vi fick sluta redan vid 11 och då gick vi och åt sushi till lunch, det är ju så gott!
Sen så gick vi på stan och shoppade, jag hittade ett par underbara sommarbyxor, ett långt vitt linne, nagellack och hårfärg.
Är jättenöjd!

Sen fick jag skjuts hem till Humlan av Christopher och Emilia!
Jag och Humlan snackade, spelade lite fotboll och bara hade det mysigt.

I morgon är det valborg och jag är så taggad!
Ska dit med så bra människor så det gör ju det mesta av det roliga.
Jag ska också fota den sista bilden till mitt projektarbete i morgon.
SEN är det klart.
Härligt.

Ha det bäst!
Här kommer 2 fina bilder som jag fotade idag ♥





Älskade du ♥

Kommentera tack!
Postat av: Anna

Den är hemliiig. ;) Nej, men jag kan kanske fota en sån där smygbild som du gjort på din studentklänning när jag kommer hem. Din klänning verkar förresten fin. :)))



Hoppas du får kul på valborg i morgon. Festa lite åt mig. ;) <3

2011-04-30 @ 00:45:21
URL: http://annablohm.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åhh så fina bilder malin :'D ni är så fina ni <3

2011-04-30 @ 11:30:30
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback