let's kill tonight

Just nu sitter jag och ska aldeles strax börja jobba med en skoluppgift.
Men, jag sitter och lyssnar på Panic! At The Discos nya skiva och åh va den är bra!
Och jag vill inte förstöra det underbara bandet med skolarbete.
Men nu är det bara en låt kvar.
SEN ska jag förhoppningsvis göra klart uppgiften.
Efter det är jag nog hungrig och då ska jag äta nudlar och se på Misa Mi, en film som jag köpte för ganska längesen, som jag inte sett än.
Så det blir nog en trevlig eftermiddag!

Image and video hosting by TinyPic

Kommentera tack!
Postat av: ANGELICA

SVAR: har ingen aning det här var den enda som fanns som jag såg och var som tur i min storlek :)

2011-04-06 @ 21:53:40
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback