mitt dygn

Igår åkte jag, Emilia, mamma och pappa till ett minigolfställe.
Och spelade minigolf, om det inte var uppenbart.
Mamma vann och fick bjuda på glass!

Sen så var vi ute i Skurup och chillade.
Sedan så stack Emilia hem till Chrissan och då träffde jag Gabbie.
Robin kom till Skurup och då kollade vi 3 på Harry Potter 4.

Robin kom inte hem, för hans tåg varinställt.
Så vi 3 sov hos Gabbie.
Vi gjorde soppa vid 02.40.
Gott.
Somnade inte förräns vid 04 nån gång.

Jag skadade mig på en kylskåp, tappade balansen och fick ett jack i näsan.
Yess....

MEN det var jätteskoj!
Tack alla ni för ett fint och totaly awesome dygn.
NU ska jag packa!

För i morgon bär det av till Gotland.
Pusshej!



HÄR är charmiga gänget!


Kommentera tack!
Postat av: Emilia

AHHAHAHAHA underbara bilder!! <3

2011-08-07 @ 20:06:56

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback