JUNGLE

Hejsan folk!
Idag mår jag mycket mycket bättre, kände det direkt när jag vaknade.
Jag var inte täpt i näsan, hostade inte och kände mig mycket piggare!
Det var mycket bra för Humlan kom hit idag.
Han var här mellan 17 och 22 så det var många trevliga timmar.
·
Vi gick TILL OCH MED ut!
Jag följde med när han egentligen skulle gå och handla åt mig.
Det var lite jobbigt efter att bara legat i sängen/soffan i 4 dagar.
MEN det gick.
Skönt med lite frisk luft.
Det behövdes.
·
Yep, men nu är ensam igen.
Som tur är så har jag Janson.
Jag ska nog dricka te, läsa VR och äta en macka snart.
Sen får jag se vad jag gör, ska nog sova relativt snart!
Hoppas nu verkligen att jag håller mig såhär frisk så det inte blit dåligt igen.
·
För er som inte vet så måste jag berätta hur hemskt jag hade det förra vintern...
Först så var jag extremt hostig och sjuk i en vecka.
Sen frisk en vecka.
Sen blev jag sjuk igen, likadant i en vecka.
Sen frisk några dagar...
SEN lunginflammation i en vecka..
DET var jobbigt!
·
weheartit

Kommentera tack!
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 14:07:08
URL: http://robinhoods.se

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback