RUN WITH THE WOLFES

Tjena!
Jag har varit hos Humlan i helgen, kom till honom vid 18.30 igår (fredag) ungefär och kom hem idag (lördag) 22.40!
Så det var många bra timmar med den bästa killen.
Mycket mys, film, prat, skratt och en massa pussar.
Idag var vi i Malmö, jag har blivit så duktig på att inte handla tycker jag!
Var inne i en massa affärer idag utan att handla någonting förutom en ramlösa och lite godis.
Måste spara mina pengar till annat.
·
I morgon kommer Emilia till mig och sover över tills på måndag, det ska bli jättetrevligt!
Längesen vi sov över.
Sånt måste man göra oftare.
·
Men men, Humlan eller Christoffer som han faktiskt heter, han är bra han.
Den killen, han är underbar.
Bästa killkompis + pojkvän = a w e s o m e.
Ville bara säga det!
Puss på dig :*
·

Kommentera tack!
Postat av: HoMlAn

wihihiih :D :D <3

poss poss Malin :D <33

2011-02-07 @ 15:01:25

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback