DAG 1, 10 random fakta om mig själv.

Jag tyckte denna lockade mycket med än den som var 30 dagar.
Så då börjar jag.
·
Dag 1.
·
1. Jag har aldrig prövat att snusa.
2. När jag var mindre så spelade jag tvärflöjt i några år.
3. Jag är lite ginger på riktigt. Rödbrunt hår, blek och lite fräknar.
4. Jag har haft min älskade katt sen jag var 5 år gammal.
5. Jag har inga syskon.
6. Jag älskar att prata i telefon.
7. Berättade för min mamma idag att jag och Humlan är tillsammans.
8. Jag har ingen aning om vad jag vill bli i framtiden..
9. Jag älskat Kent, best band ever.
10. Jag ska tatuera mig när jag har pengar till det!

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Svar: OOH JA vi blev aaasglada ;D

TACK TACK fina du :*

PUSSS <3

Vad sa stina när du berättade? :D

2011-01-15 @ 10:09:54
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback