Dag 1, en bild på mig + 10 fakta om mig.

100 % oredigerad bild!
Inte den nyaste bilden, men den är väl relativt ny.
Ska denna listan göras så ska den göras ordentligt.
Så det så.
·
·
Okej okej, 10 fakta om mig själv.
·
1. Jag har bara piercat mig i öronen, alltså ett hål i varje.
2. Jag går i 3an på John Bauer med inriktning IT-media.
3. Jag river på mina fingrar, det är ett beroende. Tänker inte på när jag gör det.
4. Jag har inga syskon.
5. Jag har svårt för att jobba i skolan! Lite för svårt.
6. Mina favoritdjur är katt, varg, uggla, ekorre, räv och igelkott.
7. Jag gillar inte hästar.
8. Jag har grymt svårt för att välja vad jag ska ha på mig nästa dag.
9. Jag har tyvärr väldigt lätt för att rodna, även om jag egentligen inte skäms.
10. Jag har sjukt svårt för att hålla i mina pengar...dom bara *poff*.

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback