IDAG

Hejsan!
Jag har haft en jättebra födelsedag.
Började med att pappa kom in med frukost på sängen.
Jag fick en jättegod macka, te och twix!
Sen fick jag 2 paket, kommer få resten i morron eftersom mamma kommer hem då.
Jag fick en bok som heter "Blondie" och 200 kr.
Sen av mormor och morfar fick jag ett fint halsband!
·
Sen stack jag till skolan.
Där träffade jag Emilia och Anna och av dem fick jag också fina presenter!
Fick duschcreme och body lotion av Anna som luktade hallon, megagott.
Av Emilia fick jag en ögonskuggepalett från H&M som jag velat ha och en ultraglittrig förpackning och innuti den var det 2 hello kitty läppglans. Men fick den mest för det glittriga förpackningens skull ♥
Ni e så fina och bra ni 2 tjejer!
·
Sen tog jag tåget hem när skolan var slut och chillade lite innan pappa kom hem.
Sen så frågade han vad jag ville göra idag.
Hade ingen idé alls.
Men sen kom han med förslaget att vi åker in och bowlar!
Och jag bara "Jaa-aaa!" :D:D:D
Så vi åkte till Entré så vi kunde äta också, jag åt sushi.
Muuums ♥
Jag och pappa gick in på ur & penn, för han ville titta på klockor, jag tittade på smyckena och hittade ett par fina örhängen som jag visade för pappa.
Då sa han "vill du ha dom?" Jag blev helt glad.
Så jag fick ett par fina fina örhängen idag med.
Jag vann 2 av 4 matcher på bowlingen!!
YEAH!
·
Jag är så nöjd med denna dagen!
Tack alla ni som gjort den så bra.
Pusshej, sov så gott ♥
·
JAG ÄR LEDIG I MORGON ;)


Kommentera tack!
Postat av: Humlan tollen som heter vad du inte heter

Det låter juh som en bra dag Malin :D

hoppas du får fler sånna bra dagar<3333

nu ska jag till bussen din lediga skit :) <3

2011-01-14 @ 07:51:18
Postat av: Emilia

Åååh det låter ashärligt :D Bra att du fick en bra födelsedag :* <3

2011-01-14 @ 08:25:21
URL: http://ohbrendon.blogg.se/
Postat av: gabbz mcawesome

VILL OCKSÅ HA SUSHI MALIN :(

grattis!

<3

2011-01-14 @ 10:16:28
URL: http://fghdfklghdfklgkdf.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback