LÅNGT INLÄGG MED MASSA BILDER!

Nu kommer det en massa bilder!
Börjar med det jag köpte i stan idag när jag var med Wanda!
KLICKA PÅ BILDERNA!!!
·
1. Ett helt vanligt linne, H&M
2. En kort svart t-shirt, H&M
3. Halsband med katt, H&M
·
Nu kommer det bilder på mina födelsedagspresenter!
·

·
Humlan: Rosor, ekorren, den lilla leoparden, rökelserna och postern.
Humlans Mamma: Ballonger som det står Malin på.
Emilia: Ögonskuggan och Hello Kitty läppglansen.
Anna: Hallon kroppstvål + body lotion.
Mamma och Pappa: 700 kr, boken, örhängena och den vit-gröna flaskan (med hårvård).
Farmor och Farfar: 500 kr.
Mina kusiner + deras föräldrar: 300 kr.
TACK ALLAAAA ♥
·
Och nu måste jag bara visa Janson, hur sött han ligger i min säng.
Och en bild på mig och Humlan.
·

Kommentera tack!
Postat av: Humlan tollen som heter vad du inte heter

Fina bilder Malin :D <3

Vi är fina vi! :D

2011-01-17 @ 00:42:33
URL: http://h
Postat av: Humlans mamma

Du fick väl present av mig med? :'(

2011-01-17 @ 00:45:05

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback