SNART

Idag hade jag och Gabbie en gemensam 18 års fest.
Men, Gabbie fyllde år i november och jag på torsdag.
Men vadå..bättre sent/tidigt än aldrig.
Right?
·
Humlan sov hos mig från igår till idag(ny dag nu, men..har inte gått och lagt mig än, så det får räknas som idag).
Humlan har blivit beroende av ett kortspel som heter "UNO" som jag spelat hemma sen jag var liten.
Så vi satt uppe till 3-4 typ och spelade uno.
Haha, men det va trevligt!
Blev lite trött på det...
Men äääh..
·
Jag bara babblar..
Kan vara för att jag är trött och lite lite liiite full.
Men det är pyttelite.
Den lilla festen vi hade med trevligt folk blev trevligt!
Ingen blev för full eller nått sånt och det var bra stämning.
Tack allihopa! ♥
·
Nu ska jag sova så jag är pigg i morgon när jag inte ska göra ett skit faktiskt.
Får se vad som händer.
Men sov så gott.
Pusshaaaay!
·

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback