hypnotize

Idag var jag med Emilia i Malmö.
Vi hade det skitskoj som vanligt!

Kan beskriva dagen såhär:

Shopping, sushi, kaffe, tjejsnack på hög nivå, skratt och väldigt ömma fötter.

(i morgon kommer det bilder)

Men, det var inte allt som hände idag.
När jag och Emilia var klara på stan så blev jag hypnotiserad av Johnny.
Emilia och Nea kollade på.
Det var skitskoj och konstigt.
Jag blev först hypnotiserad till att jag var tvungen att börja mina meningar med ordet vatten.
Jag fick inte fram några ord eftersom allt som snurrade i mitt huvud var vatten.
Jag ville säga att jag hette Malin men istället så blev det bara skratt.
Kunde inte!

Sedan så blev jag hypnotiserad så att jag inte kunde resa mig ur fotöljen.
Att mina ben inte fungerade och att jag satt fast.
Och nej, jag kunde inte resa mig.

Ni som inte blivit hypnotiserade borde pröva!
Skitcoolt.

TACK för en jättebra dag allihopa!



Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Tack sjäälv snäckis :3

2011-07-27 @ 07:33:55

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback