viktig information

I MORGON SKA JAG ÄNTLIGEN PIERCA MIG.
SÅHÄR:


Kommentera tack!
Postat av: Humlan

Ursäkta Malin...?

hur tänker du när du tar kontaken med mig nu?

jag vill må bättre, jag försöker må bättre, saknar jag dig? ja klart.

vi har varit tighta jävligt länge.



jag vill också starta ett nytt kapitel och börja om och må bra.

jag förstår inte alls att du skriver sånt här till mig nu när vi sa vill skulle låta varandra vara.

och du MÅSTE inte läsa min MIN blogg.



Det är jävligt bra att du mår bra.

är glad för dig.



2011-08-01 @ 22:57:26
URL: http://humlannielsen.blogg.se/
Postat av: Humlan

har skickat vänförfrågan en gång (men du har inte nekat? så då finns det juh kvar)

känns verkligen som du bara vill vara elak nu, jag har börjat må bättre jag umgås med folk som gör mig gladare, så kommer du å skriver saker som "jag vill inte vara din vän på länge "



förlåt men jag förstår bara inte varför du skriver sånt hära nu?

nu är det du som tar upp kontakten med mig, och jag förstår inte varför, känns just nu som du bara vill såra mig.

nu blir jag inte ledsen bara irriterad.

2011-08-02 @ 00:21:42
URL: http://humlannielsen.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback