i'm back

Tjena!
Jag är tillbaka i Sverige.
Kom hem igår vid 19 tiden, men jag är sjuk och var ännu sjukare då, så jag orkade inte uppdatera.
Jag har haft det bra, det har varit roligt, intressant, jobbigt och fint.

På campingen i Danmark så regnade det nästan hela tiden, yes.
Men det var mysigt ändå!

I Tyskland så bodde vi i Berlin, jättevacker stad!
Hade inte haft något emot att bo där, om dem inte hade snackat tyska, det är inte det vackraste språket direkt..

Men ja, det kommer bilder i nästa inlägg tror jag.
Ha en fin midsommar och ha det bra!

Kommentera tack!
Postat av: Humlan

Du får krya på dig Malin! :) <3

det va kul att du följde med! :D

2011-06-24 @ 21:20:24
Postat av: Humlan

Det va kul att du följde med! <3

nu får du krya på dig! <3

2011-06-24 @ 21:48:58

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback