IDAG..

..har jag varit i skolan!
Sen så åkte jag till Malmö där jag träffade Max.
Honom har jag inte umgåts med på hur länge som helst!
Så det var jättetrevligt.
Vi åkte till Mff shopen där jag skulle köpa en biljett till en match åt Humlan.
Sen så åkte vi till Myrorna där vi gick runt hur länge som helst!
Jag köpte en t-shirt som jag blev väldigt nöjd med.
Kommer nog en bild i morgon.
Sen stack vi hem till honom och kollade på "Wild Child", en ganska lame tjejfilm.
Robin och André kom också hem till Max, vi såg klart på filmen, sen tog jag bussen till centralen.
Och nu sitter jag här nydushad och glad!
Glad för en bra dag och för att Humlan kommer hem på fredag!
Längtar!
·
Haha ♥

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback