svår

Idag är en svår och bra dag!

Det som är bra är att jag har lyckats få G i Matte B!
Helt fantastiskt!
Klarade nationella i matte och åh så glad jag är för det.
YES!

Sen är det bara jobbigt väder och en trist dag.
Men som tur är så har man underbara vänner som väger upp för det dåliga.
Det är jag glad för.

Det är snart dags för studenten och jag tror att det kommer vara en av dem bästa dagarna i mitt liv.
Bara veta att NU är skolan slut.
Jag kommer inte behöva bära en dator på ryggen varje dag.
Jag slipper läxor!
Slipper människor man stör sig på!
ÅH! SNART!

Kommer dock vara tråkigt att inte träffa människorna man tycker om varje dag.
Men dem får man ju hålla kontakten med.
Kommer bli så bra så bra så bra.

Här kommer lite favoritbilder.









Kommentera tack!
Postat av: Anna

TACK så mycket malin! <3

Vad kul att du klarade nationella! Grattis! :DDD

2011-05-17 @ 22:21:13
URL: http://annablohm.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback