dag med emilia

Jag har varit med Emilia idag.
Det började med att hon kom hem till mig tidigt och snart efter det så märker hon att hon glömt sin insulinpump hos sin pojkvän.
Så vi fick åka till Malmö, hämta en nyckel, tillbaka till Skurup, gå hem till honom, hämta pumpen, gå tillbaka hem till mig.
Och det tog ca 2,5 timmar.
Sedan så åt vi kebab och kollade på film.
Jättetrevlig dag!

Bild från förra veckan när jag var hos Emilia och mös med kattungarna!

Kommentera tack!
Postat av: Sofia

Det finns över 100.000 hemlösa katter i Sverige. Hjälp till att höja kattens status - Kattstatus.se. Det minsta du kan göra är att skriva ut och sätta upp affischer(finns på kattstatus.se) där du bor.

2011-11-29 @ 13:29:33

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback