tomorrow

Jag tror jag håller på att bli friskare, jag mår bättre än igår.
Så i morgon ska jag nog ta en promenad om jag orkar.
Kanske till och med ta på mig vanliga kläder och smink!
En dusch blir det i vilket fall som helst.

Jag vill festa, dansa, hångla, springa, klättra och cykla..JA!
Haha, jag känner hur peppen flödar fast jag inte har något speciellt att se fram emot.
Mår bara sjukt bra psykist.
Trist att kroppen inte säger samma sak för tillfället.

Men ooh jag vill ha en pojkvän, någon som har någon till mig?
Jag vet hur han inte ska vara i alla fall, jag vill ha något nytt, inte som något jag haft förr.
Åh nej!
Något nytt, snyggt och spännande tack!

Puss på er, nu ska jag snart sova.
Tack och hej!



Kommentera tack!
Postat av: catarina

nuu kommer en lite random fråga här

men halsbandet du har på dig på bilden - det som sitter sådär tajt om halsen liksom

VAR hittar man såna?? och vad tusan heter dom? hahaha

2011-12-29 @ 22:58:03
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback