+pink+rose+

Efter släktkalaset (som var trevligt) så åkte jag och pappa till IKEA.
En söndag vid 19.00, då är det lagom mycket folk där.
Jag köpte doftljus och små jättefina plastglas till barn, som jag tror är perfekta shot-glas!
Sedan så fick jag en ny kudde av pappa.
Vi köpte lite andra viktiga saker också, skohorn, burkar, servetter osv.
Jag köpte ett par nya hörlurar idag också, ÄNTLIGEN så kan jag lyssna på musik utan att det hörs ut.

Jaja, i morgon ska jag ÄNTLIIIIIGEN träffa Emilia!
Fan va längesen det var.
Ska bli bäst.

Ha det bra allihopa och sov gott när det blir dags.
Puss.


Foto av mig

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Vilken fin bild :D

och JAAA åh vad jag längtar mitt lilla körsbär :*

2011-10-03 @ 09:16:32

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback