tex mex

Idag var en jättebra dag!
Den började med att jag träffade David.
Vi fikade, gick på stan och åt.
Köpte en  ny hårfärg!
(som ni inte får se förräns det är färdigt, ska färga det nu snart)

Sedan träffade vi Emilia i Malmö som jag umgicks med sen.
Emilia handlade skor och jag köpte te.
Sedan så skiljdes jag och Emilia åt och jag vandrade till kraft där jag träffa Gabbie, Wanda, Nike, Nea och en hel del annat folk.
Där var det en tex mex kväll med tacos, kakor och glass, en pinata och en vild sång-dans-lek!
Jättefint och gott och trevligt.

Jag och Gabbie tog tåget hem vid 9 och nu sitter jag här och ska gå och färga håret.
Ha det grymt!


Ett par skor som jag är väldigt intressead av, mycket snyggare i verkligheten!




Kommentera tack!
Postat av: catarina

mmmhh i like those shoes! where from? :D

2011-10-29 @ 12:27:30
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback