boktips - i det tysta

Här sitter jag i mitt knäpptysta rum och läser "I det tysta".
Lite lustigt, haha...

Det är i alla fall en otroligt bra men sjukt hemsk bok som ni borde läsa.
Det är en sann berättelse.

Den handlar om en tjej som blir våldtagen av sin bror vid 11 års ålder.
Hon har varit utanför och mobbad hela sitt liv.
Hon blir gravid och sedan leder det ena till det andra.
Hennes liv är verkligen kaos.

Jag själv tycker bäst om att läsa självbiografier och helst hemska sådanna som handlar om någon vars liv var ett levande helvete och sedan hur dem lyckas komma ur det och börja om på nytt och äntligen få ett bra liv.
Om någon mer än jag gillar sådanna böcker så läs denna.

Har läst lite mer än halva och är fast.


Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback