enkelt

Idag vaknade jag någonstans mellan 12 och 1.
Steg inte upp förrans vid 3.
Orkade verkligen inte med något idag, riktigt jobbig känsla.
Till slut steg jag upp och klädde på mig och åt frukost.
Sedan fick jag en sjukt obehaglig känsla som inte kommer så ofta.
Jag ville typ bara fly hemifrån och försvinna!
Jag mådde liksom inte dåligt utan fick bara panik, antagligen för att jag hade det så tråkigt.
Så jag satte igång hardstyle musik på hög nivå och gick runt irriterat.
Efter ett tag så kände jag att jag var tvungen att göra något!
Så jag smsade Robin och han kunde som tur var träffas.
Jag stack till Malmö direkt och sedan så har jag och Robin haft en rolig dag.
Vi har snackat, varit på Ica Maxi, suttit på stapeln, kollat en MASSA youtube klipp.
Och ja, det var det.

Jag kom hem ganska nyss.
Ska kolla lite serier och så, sedan sova.
Ha det så bra fina ni!

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback