lördag + söndag

Oj oj oj!
Förlåt för kass updatering...
Men detta har varit den bästa helgen på länge faktiskt.
Igår så var jag med (lilla) Gabbie på dagen, från 11-19!
Det var så trevligt, den tjejen har jag inte träffat på evigheter, så det behövdes.
Vi satt ute länge och bara pratade om allt som hänt.

Sedan stack jag till Malmö för att gå på puben och sedan festa!
Så najs!
Jag och Robin stack till Möllan, mötte Emilia och Christopher.
Gick till ölkaféet och satte oss.
Sedan så kom Gabbie och Samuel, men Samuel var bara med en liten stund.
När klockan blivit 22 så drog vi oss åt olika håll.
Jag och Robin på fest hos Dannys kompis och Emilia, Christopher och Gabbie åkte hem.

Vi festade tills klockan blev 4 och då fick vi åka med i en taxi som en kille från festen betalade, chill.
Nu kommer det en massa fina bilder!
Tack för dessa fina två dagar allihopa.




Så bra så bra så bra.
Snart igen, eller vad säger ni?

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Hahah åh. Så himla fiiint bruden :3

2011-09-25 @ 23:25:29
Postat av: lil gabbz mothafucka

GURL WHAT du la upp bild på mig mother of god no nä



<3 saknarej!

2011-09-26 @ 19:03:46
Postat av: Soofia

Tjuusigt värre alltså! Läckra vi va, ;) absolut igen!

2011-09-28 @ 18:07:08

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback