swollen

Hejsan.
Jag har inte riktigt orkat blogga nu när jag är sjuk.
Har mest blivit film för min del.
Men jag ska bättra mig när jag blivit frisk igen.

Funderar på att föröska börja fotografera lite igen, hitta på egna projekt och göra något seriöst av det.
Har lite planer redan så får se om det blir av.

Jag har så ont i halsen, svullen som fan är den.
Ser så äckligt ut.
Det sorgliga är att jag är van, har haft det så några gånger förr...så jag vet att det går över.
Sedan så är jag lite yr (för att jag ätit dåligt under dessa dagarna) och jättetrött.
Men jag har precis dushat så nu känner jag mig fräsch i alla fall och då blir man lite piggare.

Ha det bra nu.
Puss.

Jag & Älskling ♥

Kommentera tack!
Postat av: Marielle

Åh ja gör det! Alltså det med att börja fota och sånt :D Gillar dina bilder :3

2011-09-07 @ 16:28:38
URL: http://resasigopp.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ser fram emot resultaten :D

2011-09-07 @ 16:51:29
URL: http://resasigopp.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback