firande

Nu sitter jag här, ganska nyuppstigen efter en jättebra födelsedag.
Jag var ju först på arbtesintervju och på torsdag senast får jag reda på om jag får jobbet!
Sedan kom jag hem, städade, fixade i köket, sedan kom Emilia till mig och vi fixade vidare.
Släkten kom 2 timmar efter Emilia och då åt vi.
Sedan gjorde jag och Emilia tårtorna.
Dem blev sååå goda. Det var maten också.
Efter det så gick jag och Emilia ut och då mötte vi Gabbie och jag gick hem till Gabbie och Emilia till Christopher.
Jag och Gabbie kollade en film och sedan snackade vi, massor. 
Halv 4 kom jag hem, somnade halv 5.
Så det är en bra anledning till varför jag sov till 15 idag.

Ikväll blir det puben!
Nu kommer det bilder.



Så ja, nu är jag 19.

Kommentera tack!
Postat av: Anna

Fina bilder! :D

2012-01-15 @ 01:45:05
URL: http://annablohm.blogg.se/
Postat av: catarina

grattis i efterskott!!!

2012-01-16 @ 06:28:34
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback