lite presenter och så

Orkade inte fotografera med kameran idag.
Så ni får nöja er med fattiga cambilder.
Men här är nästan alla mina presenter, det finns ingen plats för sakerna på mitt rum så dem flyttas från sängen till skrivbordet och tvärt om morgon och kväll.
Såå ja, där finns film, ljus, parfymer, handduk, massagekudde, rökelser, bestick, självutlösare till kameran och lite annat.
På första bilden är ett bästishalsband jag fick av Emilia (hon har ju den andra delen om ni inte forstod det, haha).
Ja, hoppas ni ser någonting på bilderna iaf.

I morgon ska jag vara med Robin och sedan sticker jag till Emilia och är där tills på torsdag.
Kanske hör av mig, men kan inte lova något.

Nu blir det film och mackor.
Puss!

:*

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

Ska bli naaaaajzzz :D

2012-01-16 @ 23:48:26
Postat av: catarina

sv. okej, men gud vad skönt att höra och skönt för DIG!

nae, jag är väl inte helt frisk från typ ätstörda tankar och kontrollbehovet av min kropp/vikt såå.. ja. svälter mig inte/hetsäter inte, men jag är ju långtifrån frisk. mestadels avskyr min kropp, tyvärr. :(

2012-01-17 @ 07:31:35
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback