new in//black

Igår(söndag) var jag med Robin, vi kollade en massa film och var sega efter gårdagens festande.
Jag skulle åka hem på kvällen, kommer till stationen och tågen hade slutat gå.
Så det var bara för mig att åka tillbaka, så kollade vi en till film och käkade mackor.

Idag så steg vi upp vid 12 typ.
Jag gjorde mig i ordning och stack och träffa Gabbie.
Vi shoppade idag, gick i massor av affärer, fattar inte hur jag orkade, haha.
Men jag fick köpt lite bra saker, linne, läppstift, shorts, toffsar och strumpor.
Sedan stack vi till Skurup, jag färgade om håret och sen stack jag och Gabbie till Gabbie.
Där kollade vi på gamla bilder och åt nudlar.

Nu vet ni vad jag gjort de senaste dagarna.
Och det blev många långa inlägg.
Hoppas det uppskattas!

I morgon ska jag söka jobb och ringa arbetsförmedlingen.
Godnatt!

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback