sminkhyllan

Så, nu är den fixad.
Den har varit sjukt stökig det senaste månaderna, men nu äntligen tog jag tag i det.
Här är då mitt smink och mina smycken (som jag använder), resten har jag nu flyttat till badrummet.
Detta är fan min guldgruva. Smink är sjukt kul och man kan inte få för mycket.
Funderar på att göra en extremsminkning nu bara för att det är så fint i hyllan.
Haha, men först måste jag äta, har bara ätit frukost idag!

Jag har åkt en lång resa hem från Emilia där jag spenderat 2 nätter, jättetrevligt!
Måste dit oftare.
Tack för dessa dagarna Emilia! :*

Hörs senare allihopa! ♥

Kommentera tack!
Postat av: catarina

sv. TACK! <3

2012-01-19 @ 21:30:12
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fan va fint det blev i sminkhyllan :D



Tack själv snäckan :*

2012-01-19 @ 22:01:08
Postat av: alexandra

Åh vad jag är avis på din läppstiftssamling!

2012-01-25 @ 20:04:22
URL: http://atypi.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback