stupid hoe


Okej, jag kan helt ärligt säga att jag inte tycker om Nicki Minaj.
Men måste dock säga att jag blir helt hypnotiserad av denna videon, får värsta ögonkontakten med henne och bara, shiiiit snart sprängs datorn!!
Så tänkte att om någon som läser min blogg inte sett denna videon så se den.
Kan också säga att jag har blivit väldigt inspirerad av denna video till en sminkning jag kommer göra någon dag.
Musiken fixar jag inte trots att den fastnar i huvudet och tycker inte så värst mycket om henne heller.
Galet är det i alla fall.

Kommentera tack!
Postat av: Tove

Låten är hemsk... Men snygg är hon alltid!

Hon har dock ett par bra låtar enligt mig, men denna är verkligen inte en av dom!

2012-01-25 @ 01:53:05
URL: http://tovekvall.blogspot.com
Postat av: Tove

Romans revenge är en av de bästa låtarna med henne enligt mig! :)

2012-01-25 @ 16:01:07
URL: http://tovekvall.blogspot.com/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback