new in

 
Idag åkte jag in till Malmö ensam eftersom jag inte har några nummer och ingen har mitt nummer (bara Emilia), det är pappas mobil så skriver liksom inte ut numret. Yeah.
Emm, ja, rökelser och bindi smycken från Indiska och resten från H&M.
Tröjan ser sjukt tråkig ut på bilden, men jag älskar den.

Ska kanske till Malmö sen igen.
Ha det fett.
Puss.

Kommentera tack!
Postat av: catarina

sjukt nice grejer ju! blir nog en sväng till både Indiska & H&M imorgon för min del med, heh.

Svar: Eller hur! Ja kör hårt!
Malin

2012-07-23 @ 19:26:58
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
Postat av: Emilia

Va fiiint :D och ditt hår blev sjukt fint i inlägget med flätorna :3

Svar: Taaack :DD
Malin

2012-07-24 @ 10:11:03

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback