1 mars - med david och samuel

Hej på er!
Idag så fikade jag med David och Samuel, det var jättetrevligt.
Vi satt först ute i solen och det var jättehärligt och lagom varmt, men sen fick vi flytta in för det blev kallt.
Så ja, vi snackade om en maaassa saker, men mest om sjuka saker som hänt på fester, haha.

Sedan så gick vi till Peak där David skulle hämta ut byxor och sedan gick vi till Shock där jag skulle handla hårfärg och Samuel skulle pröva kängor.
Han drog av sulan på sina gamla skor (som ni ser på första bilden). Dem var så trasiga att det knappt gjorde nån skillnad.

Sedan åkte jag hem och lagade mat till familjen och nu ska jag snart färga håret.
Ha det så bra, pusshej!
:*

Kommentera tack!
Postat av: Samuel

Älskar killens "like a sir"-grimas på bilden på mig

2012-03-01 @ 21:16:00

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback