jag är en härlig skit, jag gör vad jag kan och det räcker!

Bilder av Gabbie

Idag var jag och Gabbie på Pepp Upp! - En minifestival inför internationella kvinnodagen.
Men jag stack först och främst dit för att hjälpa till med klädbytet som var där som kraftstationen höll i.
Jag, Gabbie och Maria och Maria (som är personal på kraft) hade hand om det.
När vi kom dit var det redan ett berg av kläder och massor med folk lämnade under tiden vi var där.
Jag och Gabbie fyndade väääldigt mycker kläder, hell yeah!

Sedan så provade vi på rullstolshandboll, det var riktigt roligt och intressant att pröva på.
Dessutom så gjorde vi tröjtryck, åt soppa och peppade!
Bra dag.

Lite för mycket femistiskt sång och politik ramsor, men annars skitkul!


Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback