tacomys + melodifestivalfinal + tacktal

Sådär ja, nu är lördagen ganska snart slut och jag har haft en bra dag.
Goda tacos med alla tillbehör jag vill ha + kyckling istället för köttfärs.
Rätt låt vann melodifestivalen och jag drack en efterlängtad monster.
Nu ska jag fixa lite med datorn och sedan ta en promenad, sedan en film kanske?

I morgon blir det skins-maraton med Emilia och Robin, vi ska se hela säsong 6 (allt som kommit än så länge).
Kommer bli bäst.

Nu ska jag avsluta detta inlägget med att säga tack till er som följer mig, ni har blivit ganska många alltså.
Jämfört med vad jag hade för kanske....ett halvår sedan.
Nu har jag runt 40-50 unika besökare om dagen, ibland mer och ibland mindre, beror på hur aktiv jag är.
Tack fina ni! :* ♥

Kommentera tack!
Postat av: Emilia

VARSÅGOD hihihihi :*

2012-03-11 @ 10:07:39
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback