en lista jag snodde av elvira i väntan på roligare saker att skriva om

När vaknade du imorse? 10
Vad var det första du tänkte när du vaknade? Hej Elvira! Ja du får låna min hårfön!
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?  Nope.
Vilket humör är du på? Inte det bästa.
Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och en omatchande tjocktröja.
Har du ont någonstans? I min nacke. 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? Banan. 
Hur mycket var din senaste lön på? Vilken?
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Mat.
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? Om det var idag så var det nog facebook.
Vad ska du göra ikväll? Sova.
Vilken är den första låten du sätter på idag?  Va? 
Vad tycker du om din blogg? Det är ju helt ok.
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? Sov.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? Kanske mitt hår.
När fotade du något senast, och vad? Folk i studion, motjus, projektet.

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback