jag var ju på gotland

 
Ja jag och mina föräldrar var på Gotland nyligen, kom hem i torsdags.
Hälsade på släkten och chillade på deras gård.
Jag träffade klasskompisar från Nässjö, en som jag hälsade på på jobbet och två som jag stack ut och festade med, vi gjorde Visby osäkert!
Det var en fin vecka som gick otroligt snabbt.

Och bara så ni vet, alla bilderna är oredigerade...har fortfarande inte photoshop.
Hej hopp, nu ska jag se True Blood innan jag somnar.
Godnatt.
 
 
 
 
 
 

Kommentera tack!
Postat av: Anonym

fiinfin blogg! Fina bilder :)
Hur får du ditt hår sådär tjockt o fluffigt?

Svar: Tack! Jag har lockigt/vågigt och tjockt hår så det blir så naturligt när jag plattar, har svårt att få det helt platt dem gångerna jag vill det, haha
Malin

2013-08-03 @ 17:50:26

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback