snart slut

 
Snart slutar skolan, känns väldigt konstigt. 
Både skönt och jobbigt.
Kommer sakna skolan, många människor, området och att ha ett eget mysigt rum.
Nu ska jag flytta hem igen, till dem fina människorna i Skåne, bo hemma och sommarjobba, hem till katten och Skurup.
Som sagt, skönt och jobbigt.
Men om foto år två blir av så kommer jag gå här nästa år.
Så det hoppas jag på!
 
I morgon är det avslutning och på lördag förmiddag kommer pappa och hämtar mig.
Sen får jag se vad som händer, ska i alla fall fixa till mitt rum i sommar så jag trivs i det bättre.
 
En fin bild på mig, fotoläraren Gudrun och Elvira och sedan en på syrenerna jag har på rummet.
Hejdå!

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback