f r a m t i d e n

 
Det går så segt med bloggen.
Alla bilder är på min egna dator men har inget internet på rummet.
Så just nu sitter jag i datasalen på skolan och funderar på vad jag ska skriva i detta inlägg.
Snart är skolan slut och då flyttar jag hem till Emilia.
Allting kommer bli så otroligt förändrat så fort skolan tar slut.
 
1. Skolan tar slut. Jag ska alltså inte återvända för ett tredje år här. Hejdå Nässjö. Hej Malmö.
2. Jag ska inte bo hemma hos mina föräldrar. Vilket ska bli väldigt skönt, inget ont menat mot dem.
3. Mina föräldrar ska flytta från Skurup där jag har bott hela mitt liv. Bra men konstigt.
4. Alla nära och kära på skolan kommer jag inte träffa varje dag längre, kommer kännas helt sjukt.
5. Jag ska inte plugga till hösten. Jag ska jobba. Om jag får jobbet på Lush så kommer jag vara där i sommar och förhoppningsvis till hösten. Annars är det bara att söka en miljon andra jobb (som jag inte vill ha lika mycket).
 
Slutsats: Det kommer bli så annorlunda. Bra, men annorlunda. Jag hoppas att jag inte får pluggpanik och ångrar mitt val att inte plugga vidare till hösten. Shiiiiet..

Kommentera tack!

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback